Ads 468x60px

Wednesday 1 April 2015

Saya dah berjaya KURUSS!!! Jom saya BANTU Anda!!!




Macam tak percaya bila dah dapat pakai baju lama balik...
Macam tak percaya Jubah yang 2,3 tahun dulu...yang tak sempat nak pakai sebab saiz badan tak sama...sekarang dah boleh sarung...
Paling tak percaya...bila pergi tempah baju baru-baru nih...tukang jahit amik ukuran baju sama ngan saiz S!!

Nampak macam betul ker dia nih?? Ya...betul...walau pun dulu berat badan saya tak sampai la tahap obesiti...tapi saya tahu.....semakin hari badan saya semakin naik....kalau badan jenis tinggi tahanla sikit....ni diri ni tak berapa nak tinggi.....hehehe.....sampai kan tiap kali balik kampung... mesti nenek saya tegur .... kata nya...."bukannya nenek nak mengata along gemuk....tapi nak along jaga sikit badan tuh..." hehehehehe....tapi saya masa tuh sengih jer....tak jawab pun....sebab masa tu malas nak pikir.... rasa masa tu susah sangat nak turun berat walaupun sekilo..... ;)

Tapi bila hati dah nekad....bila saya dah KONSISTEN makan supplemen set slimming....ditambah dengan saya jaga diet pemakanan saya...dalam tempoh sebulan...saya dapat rasa badan saya makin menyusut...bila balik kampung...semua adik beradik tegur...memang happy gilerla time tuh...

Buat korang yang betul-betul nekad nak dapatkan berat badan yang normal...memang tak mustahil....sebenarnya tak susah pun...yang penting kita kena KONSISTEN dan jaga cara makan kita sehari-hari...

Jaga cara makan tu macam mana????

Tak boleh makan nasi ke????

Bukan macam tu...saya tak pernah pun skip makan nasi...sebab saya ada masalah gastrik dan masih menyusu badan anak saya....Ada cara yang betul.... .yang kita boleh turunkan berat badan TANPA PERLU BERLAPAR...

Nak tahu macam mana???

dan berminat untuk saya BANTU???

Boleh hubungi saya...In sha allah...dengan ilmu yang saya ada...saya akan bantu anda mencapai berat impian anda dengan BETUL dan SIHAT!!!


Izwah Ghazali  | 012-9182901
Shaklee Independant Distributor





No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my