Ads 468x60px

Thursday 16 April 2015

Hilangkan Senggugut dengan GLA Shaklee




Senggugut setiap bulan!!!

Siapa yang pernah mengalami masalah senggugut memang sedia maklum betapa terseksanya nak hadap benda nih setiap bulan...

Dulu...panadol menstrual...ponstan...adalah teman setia saya...yang wajib ada dalam simpanan...ubat untuk saya legakan senggugut...Sungguh memang x bole tahan kalau tak telan ubat. .Masa tuh tak tau pun ada supplemen Shaklee yang boleh hilangkan senggugut. Makan ubat penahan sakit jelah...

Alhamdulillah sekarang ni dah xde masalah senggugut...Buat korang yang masih ada masalah senggugut setiap bulan...jangan dok bertahan macam tu jer...kalau boleh elakkan makan ponstan atau menstrual yang kita memang tahu ada adalah ubat sintetik dan memberi kesan sampingan pada kesihatan dalaman kita. Saya dulu siap doktor tanya lagi...kenapa saya makan ponstan ngan panadol selama bertahun-tahun...Saya cakap..saya tak tahu..masa tu itu jer pilihan paling cepat yang saya ada..Geleng kepala doktor...hehehe...At last dia bagi saya vitamin yang bentuk dia sebijik macam GLA..tapi time tu saya tak tanya la pulak apa dia...main telan jer apa doktor bagi.... :)

So korang....Meh nak share testimoni mereka yang dah cuba GLA dan berjaya hilangkan senggugut walau pun tak abis lagi sebotol makan...Cepat kan!! Haaa....lagi satu...GLA Shaklee ni semulajadi tau...xde bahan sintetik..xde bahan kimia...xde side effect...dan HALAL...so jangan risau...memang SELAMAT!!!






Macam mana korang?? Masih lagi berfikir-fikir untuk mencuba?? Kesihatan dalaman wanita paling penting untuk dijaga...terutama rahim kita...Kalau kita mampu nak beli beg mahal-mahal...tak kisah habiskan duit untuk tudung dan jubah cantik-cantik...kenapa kita masih berkira-kira nak laburkan duit untuk kesihatan dalaman kita??? Jangan sampai dah bermacam penyakit yang datang baru kita nak berubat...Masa tu makin banyak duit yang terpaksa kita habiskan..

Fikir-fikirkan la yer...



Izwah Ghazali
012-9182901
Shaklee Independant Distributor




No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my