Ads 468x60px

Monday 1 February 2016

PROMO ISTIMEWA UNTUK FEBRUARI!!!

Salam semua dan selamat pagi!!!

Februari 2016 baru sahaja memulakan langkah...apa agaknya promo special produk Shaklee untuk bulan ni yer...
Haa...ni dia...


So...buat korang yang nak tingkatkan imunisasi badan...yang tak suka telan panadol...yang selalu dan mudah jatuh sakit...kerap sakit tonsil...bolela dapatkan Nutriferon yer..memang JIMAT dengan pembelian secara berganda nih!!

Buat anak-anak yang antibodi tak kuat...kurang selera makan..mudah nak kena selsema atau batuk..jom dapatkan MULTIVITAMIN Vitalea for Kids..perasa anggur tau...memang SEDAPP!!

Dan...untuk mereka yang selalu menghadapi masalah rambut gugur..kuku yang bermasalah...dan para suami yang nak meningkatkan tahap kesuburan...meh CEPAT-CEPAT dapatkan Zinc Complex nih..

Juga sesuai buat para ibu hamil yang mencari supplemen untuk berpantang nanti...Zinc banyak terdapat dalam ikan haruan yang kita memang sedia maklum sangat bagus untuk penyembuan luka dalaman dan luaran..sebab tulah Zinc Complex ini juga dikenali sebagai PATI IKAN HARUAN VERSI MODEN!!!
Dah x payah nak picit hidung telan pati ikan haruan biasa tu kan..hehehe


Jom dapatkan supplemen terbaik di atas dengan harga SUPER DUPER JIMATTT okay!!!



Izwah Ghazali
Shaklee Independant Distributor
012-9182901




No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my