Ads 468x60px

Wednesday 9 September 2015

Kurus LEBIH CEPAT dengan OmegaGuard


Betul ke makan Omega badan lagi CEPAT KURUS??? Itulah persoalan yang sering diterima bila bercakap soal kurus atau nak cepat-cepat turun berat badan. Macam mana ek Omega ni bertindak bagi membantu proses penrurunan berat badan?? Okay..secara mudahnya...kandungan Omega 3 yang terdapat dalam OmegaGuard merangsang hormon Leptin ; yang berfungsi meningkatkan metabolisme badan. Apabila metabolisme badan kita meningkat, pembakaran lemak dalam badan akan berlaku dengan LEBIH PANTAS!! 

pastikan minyak ikan yang anda makan adalah yang semulajadi dan berkualiti tinggi

Haaa...lagi satu...untuk korang yang sukar mengawal selera makan...amat digalakkan untuk mengambil Omega 3 kerana hormon Leptin ni turut membantu mengawal selera makan kita dengan mennigkatkan paras hormon Leptin. So...bila makan tu...kita tak terasa nak makan banyak...perut terasa kenyang..Lagi satu..pastikan korang minum air secukupnya mengikut keperluan badan.




Berminat untuk mencuba?? Sila hubungi saya untuk konsultansi dan tips-tips kesihatan

Izwah Ghazali
Shaklee Independant Distributor
012-9182901





No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my