Ads 468x60px

Friday 21 August 2015

PENAWAR UBAT BATUK SEMULAJADI!!!

Minyak Ikan Semulajadi terbaik untuk satu keluarga!!


Musim raya memang heaven la untuk anak-anak...Mana tidaknya...tiap kali pergi beraya ke mana-mana, mesti akan ada minuman berais..memang syokla diorang... So, bila abis je raya..semua pakat batuk tak berhenti termasukla saya sendiri...hehe...

Sebenarnya di rumah memang dah lama takde stok ubat batuk dan selesema. Semenjak saya bagi Omega pada anak-anak, alhamdulillah..batuk recovery dengan elok. Dalam 2, 3 hari dah beransur baik. So, bila kami semua dah start batuk...memang terus telan Omega sebiji seorang...Senang je nak telan...kapsul ni licin...menggelongsor je dia masuk ke dalam tekak..heheh.. :) Untuk anak-anak yang kecil, biasanya saya picit je kapsul tu masuk dalam air susu..dah settle...Omega ni bukan setakat melegakan batuk tapi dia boleh mencairkan kahak...dah tak payah nak pegi cari ubat cairkan kahak kat klinik.

Buat korang semua yang nak avoid dari bagi ubat batuk pada anak-anak atau diri kita sendiri, cuba lah Omega Guard..saya dah amalkan untuk saya sekeluarga dan memang HIGHLY RECOMMENDED!!! Memang sangat BERKESAN!! Omega Guard ni minyak ikan berkualiti tau...diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun..dan BUKAN dari hati minyak ikan..Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia!! Cer check minyak ikan yang korang makan tu...adakah benar-benar tulen dan bukan dari hati minyak ikan?? Saya dah memang pasti...minyak ikan yang saya ambil adalah yang paling tulen, semulajadi, selamat dan halal...

Okay...kita jumpa di entry yang akan datang ek!!


Izwah Ghazali
Shaklee Independant Distributor
012-9182901




No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my